Tujuan agama yang benar dan ilmu yang benar hanyalah satu iaitu menuju kebenaran yang mutlak. Ilmu untuk mengetahui dan agama untuk merasai. Ilmu untuk bendanya dan agama untuk jiwanya...

Rabu, 15 Jun 2011

Aku tulis Blog???



Bissmillahirrahmanirrahim......

Memandangkan aku tak dak keja dan tak tau bak buat apa buat masa ini, maka aku pun telah membuka satu akaun blog yang aku pun tak tahu nak tulis pasal apa..  haha~

Niat nak tulis blog tu dah lama, tapi perasaan yang sentiasa diselubungi sifat malas membataskan semua itu. (poyo btl ayat aku. heh!) Aku teringin nak mempunyai sebuah blog sebab jeles tengok blog-blog orang lain yang penuh dengan info2 dan karya2 menarik..

Dengan adanya blog sendiri ni senanglah aku tulis apa-apa idea yang menarik hasil dari kepala otak kurniaan allah ini.. Biasanya bila aku ada satu idea atau pendapat, perkara itu hanya berada didalam kepala hotak ini saja dan hanya berakhir dengan sembang kosong dengan kawan2 ataupun lupa begitu saja.. Maka, bila dah ada blog sendiri ni, boleh la aku tulis kat sini dan boleh buat rujukan kelak. sekurang-kurangnya boleh tunjuk kat cucu. Ini la blog tokwan.. dan cucu aku pun bercerita kat kawan2 kelasnya, lalu ramailah follower aku pada masa itu haha..

Jadi siapakah mahluk yang akan baca blog aku ini???
dah tentu tak dak sapa nak buang masa baca blog aku ni. Blog aku bukan seperti blog malaysiakini mahupun blog2 politik yang mempunyai rakaman video lucah. blog aku hanya blog merepek yang syok sendiri.

Jadi kenapa beria2 sangat tulis blog ni kalau orang tak baca?
Macam yang aku cakap tadi, cucu dan kawan2nya lah yang akan membacanya di kemudian hari. hahaha~

Oleh yang demikian, saya dengan ini merasmikan blog syok sendiri yang akan memuatkan pelbagai benda termasuklah karya2 penulisan yang dihasilakan oleh diriku sendiri. (perasan bagus la pulak)

Persoalanya disini......

RAJINKAH AKU UPDATE DAN TULIS BLOG INI???



Nota kaki : bak kata pepatah, hangat-hangat taik ayam.. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikut suka hati la nak komen apa.. janji anda bahagia..